CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 1 juni 2013

Hart en bezemsteelbreien

Op de website van Huisvolkleur kwam ik laatst dit leuke hart tegen. Van de week heb ik het in elkaar geknutseld. Een leuk werkje om te doen. Ook kocht ik het hart met de klaprozen. Die wacht echter nog op zijn beurt om gemaakt te worden. 
Nu eerst aan een haakwerkje begonnen. 
Dit patroontje moet het worden maar dan ga ik de techniek bezemsteelbreien gebruiken. Ik was al aan een ander patroon begonnen maar nadat ik dat 3 x had uitgehaald was de lol eraf. Dit zijn 2 lange lappen die dan op bepaalde punten worden vastgenaaid. Het patroon kun je hier vinden. Er staan trouwens nog veel meer leuke (gratis) patronen op deze site. Ik heb pas 1 tour gehaakt dus ik kan nog niet zo veel laten zien. :-) Dat houden jullie dus nog tegoed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten